Archos 70d eReader zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Archos 70d eReader zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Alifaa 31-12-2013
Geschreven voor: Archos 70d eReader zwart

Helaas mijn archos is reeds overleden. In de eerste instantie was ik er ook heel blij mee, een simpele ereader voor een goede prijs, maar die is dus achteraf duur gebleken.
Het begon er mee dat het ding een eigen leven ging leiden, spontaan aan en uit, eerst dacht ik dat ik het niet goed aan/uit gedaan had, maar dan ontdek je bij toeval dat het ding aangaat als de telefoon gaat (ligt bij het bed zo ook de telefoon boven). Dan gebeurt dat je aan het lezen bent, nee niet in slaapmodus. Dan beginnen de knoppen te weigeren, ik kan bijvoorbeeld nu geen nieuw boek openen, als ik die keuze knop gebruik gaat de Archos uit. Niet doen dus, het is een kwestie van tijd en het begint sluipend, maar het begint en dat is zonde van het geld. Ik heb over bovenstaande inmiddels meer gelezen en ben dus de enigste niet.

Eleonoraa 07-11-2012
Geschreven voor: Archos 70d eReader zwart

Zo op het eerste oog en gebruik lijkt het een heel fijn ding, maar hij raakt enorm snel leeg en loopt gigantisch vaak vast. Reageert soms slecht op de bediening. Verder is het opzich wel een fijne e-reader. Je kunt er ook andere media bestanden opzetten en hij is heel duidelijk in de bediening.

brandt17 26-09-2012
Geschreven voor: Archos 70d eReader zwart

Ziet er allemaal prima uit en geeft een goed gevoel. Snel te gebruiken, geen problemen met
inrichten. Wel een probleem is dat zowel de START UP en MEDIABIBLIOTHEEK UPDATEN vrij lang duurt. Tezamen 5 tot zes minuten wachten alvorens te kunnen beginnen. Is niet echt comfortabel. Ik heb ongeveer 1500 boeken - 1.072 GB - ingebracht.

CoCo68 07-09-2012
Geschreven voor: Archos 70d eReader zwart

Heb deze e-reader als cadeau voor mijn schoonmoeder gekocht omdat ik zelf helemaal gek ben van mijn eigen e-reader. Ik zou niet meer zonder kunnen! Zelf heb ik dus een Sony PRS-650 waar ik 2 jaar geleden bijna 300 euro voor betaald heb. Moet zeggen de Archos 70d doet hier absoluut niet voor onder en dat voor slechts een prijs van 49,95 bij V&D. Prachtig mooi kleurenscherm. Veel gebruiksmogelijkheden. Geheugen kan uitgebreid worden met een mirco sd-kaartje. Mooi groot beeldscherm. Een super aankoop met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Nu maar hopen dat mijn schoonmoeder hier ook blij mee is. En anders heb ik gewoon een mooi reserve apparaat :)

Jeanneke van der Zwan 04-08-2012
Geschreven voor: Archos 70d eReader zwart

Ik heb de Archos 70d nu bijna een week in bezit en hij bevalt prima.Zeker voor deze prijs (ik betaalde € 59,99 bij Paradiget in Breda)een prima e-reader. Je kunt er ook films, foto's en muziek op zetten maar daar heb ik een iPod en een iPad voor. Ik heb het wel uitgeprobeerd en het beeld is goed, maar ik gebruik het ding om te lezen. In de zon lezen is geen optie, buiten in de schaduw wel. Ook in het donker goed te lezen. Het gebruiksgemak is hoog.
Kortom: voor wie niet te hoge eisen stelt een prima e-reader!
Het enige wat mij opvalt is dat je hem wel echt met de meegeleverde kabel moet opladen en aansluiten op de pc. Ook al passen andere kabeltjes wel in de aansluiting, werken doet het dan niet. Maar ach er wordt ook niet voor niets een kabeltje meegeleverd. ;-)

petri56 20-08-2012

hoi ik wil er ook een halen is hij makelijk in gebruik .ben niet meer piep en moet niet te moeilijk zijn

Babette25 21-07-2012
Geschreven voor: Archos 70d eReader zwart

Ik heb zojuist een archos 70d gekocht. Alles volgens het boekje gedaan, maar hij laadt niet op. Het lampje brandt niet en de batterij is nog steeds leeg terwijl hij al dik 1,5 uur in de oplader gezeten heeft. Nu moet ik er dus mee terug. Niet blij mee!

syjoarla 15-07-2012
Geschreven voor: Archos 70d eReader zwart

ben nog altijd super dik tevreden met mijn archos, als je het eenmaal on de knie hebt dan is het een leuk apparaat